Sorry, this entry is only available in Ukrainian and Russian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in one of the available alternative languages. You may click one of the links to switch the site language to another available language.
- контекстна реклама в Google AdWords і Яндекс Директ (PPC)
- банерна реклама на сайтах-партнерах Google
- розкрутка та реклама в соціальних мережах
- копірайтинг
- email / sms розсилка
Місце розміщення реклами
- на сторінках видачі пошукової системи
- на сторінках окремих сайтів у вигляді рекламного модуля
- в відеоматеріалах при перегляді ролика
- в окремому спливаючому вікні при перегляді сайту
- в тілі поштового листа при масовому розсиланні листів
- в програмах, які працюють через Інтернет
Принцип показів Інтернет-реклами:
- прив’язка до певної аудиторії (стать, вік, геотаргетинг, рід занять, соц.статус)
- без прив’язки до певної аудиторії, масовість
- прив’язка до сайтів з певної тематики
- прив’язка до поведінки користувача в мережі Інтернет
- прив’язка до інтересів користувача (що він часто шукає в мережі Інтернет)
(Укр) Принцип показів Інтернет-реклами:
- прив’язка до певної аудиторії (стать, вік, геотаргетинг, рід занять, соц.статус)
- без прив’язки до певної аудиторії, масовість
- прив’язка до сайтів з певної тематики
- прив’язка до поведінки користувача в мережі Інтернет
- прив’язка до інтересів користувача (що він часто шукає в мережі Інтернет)